Wednesday, 28 September 2016

[Instiz] 160117 Idol who applies makeup on his group member's face.gif



It's optical illusion ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

It's BTS maknae Jungkook and leader Rap Monster



Original post here
Response +52

1. For a second I was confused ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. I thought he was really applying makeup on him ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Hoseok ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Ahhh but Jungkook oppa looks so handsome 

5. The members in front ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so cute ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ