Friday, 23 September 2016

[Instiz] 160204 A startled boy idol



1. Startled by girl groups



2. Mad Clown (Mad-confused)



3. Then the Gold Statue



It's BTS Jungkook!




Original post here
Response +10

1. His body dodges ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. This is so cute ㅠㅠ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ큐ㅠㅠㅠ baby, you aren't scared of other things tho ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

4. His already round eyes turns rounder ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. He's a baby ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. He's cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It looks like he jumps when he's startled ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋ so cute he looks like a kitten 

8.  So lovely....