Saturday, 17 September 2016

[Instiz] 160329 A typical idol's doll shaming.gif




It's BTS Jungkook (a.k.a Ahjae)

And his mysterious smile


The problem is this wasn't the only time ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



((((((((plushie with big ears))))))))))

and his best friend hyung from the same group (a.k.a Taetae) has similar preference



((((((Hip Mon plushie))))))))

The biggest twist however is that he never shames his own doll. He looks at it like a father who just met his child for the first time 

I support their preferences ^ㅁ^

Original post here
Response +134

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Taetae removed the doll's outfit in one try ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Mysterious smile ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ omgㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Kim Taehyung Jeon Jungkook why are you removing their outfits ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ whyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ that was unexpected ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ but thanks ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Look at Kookie's expression ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. oh god ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jeon Jungkook ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ seriously ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋyou're too cute ㅋㅋㅋㅋㅋ I want to pluck my apartment out ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

7. He's really like an uncle ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. the last gif ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. He might have done the same thing to it at their dorm ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. I was like awwww so cute when I saw Jungkook and then ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I exploded when I saw Taehyung's gif ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ