Tuesday, 4 October 2016

[Instiz] 160111 BTS Jimin's unexpected friendship (feat. Guk?)



It's Kim Jongguk

He posted a photo of them taken together during their trip

It's actually BTS's member Suga ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ




+ This is just a humor post... he only looks like him in that photo

*OP = 민빠답. Please don't misunderstand. I love you, Yoongi...
(Min-bba-dap = no way out when you fall for Min Yoongi)

Original post here
Response +52

1. omg ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. I really thought it was Jongguk for a second

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ this surprised me ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㄴ then I was like omg Kim Jongguk has skinny legs ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Why is my man there~ Yoongi~
ㄴ No
ㄴ (commentor 4) sorry...?!
ㄴ Guardhouse.
ㄴ Yoongi (34,stone grandpa)
 ㄴ Stone grandpa ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

(Stone grandpa/돌하르방)


5. That photo does look like him ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6.  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ for 0.1 sec I thought he was Kim Jongguk 

7. Yoongi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 개의 댓글:

Post a Comment