Sunday, 30 October 2016

[Instiz] 160317 A fearless Hot Tracks staff ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ .bts

(this happened back in March 2016)


New item | Hot Brand | BTS




ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Noona's definitely not doing this because noona finds Jimin pretty these days
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 
this wasn't photoshopped ㅋㅋㅋ it's the real main page of Hot Tracks site....

http://www.hottracks.co.kr/ht/welcomeMain

Bangtan Super Star Scouts who stayed in top 10 on Billboard for 15 straight weeks...♥


Original post here
Response +108

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ well, Jimin's very pretty...

2.  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I thought this was photoshopped so I visited the page and I freaked out ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. All noona minds are the sameㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㄴhttp://www.hottracks.co.kr/ht/welcomeMain  omg this is legit
ㄴ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ oh dear

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I wonder if she's alright ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ it's all because our Jimin's so very pretty ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ please don't get fired ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ah this is so nice ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ daebak ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ please don't fire her ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ she's cute

8. noona's mind = my mind

9.
this is real ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I can understand your feelings for our pretty manggae

10. omg ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㄴ but what to do.. Jimin is mine...
ㄴ (OP) Please get out from my post..


0 개의 댓글:

Post a Comment