Friday, 28 October 2016

[Instiz] Idol's name was forcibly changed by journalists.jpg ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


[Photo] BTS Shu, his extraordinary green hair 

Suja-Jin, "They're filled with smile by the long awaited rain~"

It's BTS Suga...☆

Original post here
Response +12

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Suja ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㄴ I don't see any smile on their face ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㄴ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Shu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ this is cute ㅋㅋㅋ Shu ㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Suga ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Did the journalist try to write SUGA in Hangul? ㅋㅋㅋ

4. Suja ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ what is this ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ it's not even Soo-ga or Shuja ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. Suga = Suja

6. Min Yoongi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I knew this would be about him ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Suja ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ do we need to call him Yoon Suja now? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Sugja ㅋㅋㅋㅋㅋ this is crazy ㅋㅋㅋㅋㅋ you should research before writing an article

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Journalist, it's Suga, SUGA ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Shu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ my name is Shu~ my name is Shy~

0 개의 댓글:

Post a Comment