Saturday, 8 October 2016

[Instiz] Typical boy idol and his younger sister ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



It's BTS Rap Monster and Rap Mon's younger sister 
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Interview from BTS's early debut days


"My family relation is parents and a younger sister. I'm not very friendly with my younger sister. I'm someone who tries to take care of her quietly.  Due to my long trainee period there's awkwardness between us. (but since his debut, his younger sister has changed and she's now more friendly)

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 
His younger sister turned friendly after her oppa's debut ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

+
On the day Rap Monster argued with his younger sister it was raining and Rap Mon was so mad that he grabbed all the umbrellas at home before leaving ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Original post here
Response +33

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ they're both cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. The last part sounds like the real brother-sister relation ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. It's cute because he's Rap Mon.. if my real oppa did it I would just...

4.  ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ so cute ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ of course I would attack if my brother did this to me ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ also the story of Namjoon sneakily leaving the lights on in her bedroom when she was sleeping ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. she became friendly ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ heol he took all the umbrellas with him ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ah so cuteㅠㅠ

8. umbrellas ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ oh sh*t ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ퓨ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Namjoon ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ why am I not Namjoon's sister ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ I'm so sad ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I think it would have been difficult to carry all those umbrellas