Wednesday, 5 October 2016

[PANN] 161004 Daebak, what is that.. Hoseok...








Original post here
Response +135 -1

1. Wow I almost peed ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ this is f***ing creative ㅋㅋㅋ Why are Eppis so funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. You're as talented as Jeon Seagull. 

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋEppi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ this is insane ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ it fits so well ㅋㅋㅋ