Tuesday, 29 November 2016

[Instiz] 161128 B1A4 Sandeul replied to a fake BTS Twitter account ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


BTS_Jin @BTS_twt_Jink
Sandeul, fighting

ㄴ Lee Junghwan @SANDEUL920320
@BTS_twt_Jink Thanks~ fighting to you too~ ^^

Kawaaaiiii

Original post here
Response +28

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㄴ what happened after this? ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ did Sandeul realize this? ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
ㄴ as far as I know he followed their official account!!! ㅋㅋㅋ
ㄴ oh I see thank you for telling me! Deul-nim is such a cutie

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ah he's cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. I wonder how that fake account owner felt after recieivng his reply ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ no no that's not the right account...

5. aigooooo ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ he's so cute ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

6. he even followed the account ㅠㅜㅠㅠㅜㅠㅠㅜ

7. Sandeul-nim, that's not his account ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8.  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ as expected, he's Kim Seokjin's friend
ㄴ why does this sound so funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㄴ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. cute, so cute, so cute I can't even breathe
ㄴ I wonder if our search King Kim Seokjin would find this online and then use this to bully Deul-nim. I'm sure Seokjin will tease him when he finds out because they're really close...

10. Lee Sandeul is cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㄴ he even liked the tweet ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ